3 800 000 Ft
Peugeot iOn 2015
Feltöltve: szeptember 17, 2023
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alvázszám VF31NZKYZFU801034 |
|
|
- Egyzónás Klíma
- Fűthető külső tükrök
- Sebességtartó
- Guminyomás-ellenőrző rendszer
- Első légzsákok
- Több mint 2 légzsák
- LED tompított fényszóró
- Full LED első lámpák
- Első ködlámpa
- Parkolóradar hátul
- Tolatókamera
- Visszagurulás-gátló
- Bluetooth kihangosító
- Elektromos ablakok elöl és hátul
- Elektromosan állítható külső tükrök
- Sötétített üvegek
- FM rádió
- MP3 lejátszás
- Bluetooth zene lejátszás
- USB csatlakozó
- Beépített GPS navigáció
- Webböngésző
update: úgy olvasd az ismertetőt, hogy észrevedd: kapsz egy más hirdetésekben megszokott korú és állapotú autót 4,3 millióért és hozzá készen 500e értékű extrát, amit szivesen beletennél azokba az autókba is :-)
2019 nyarán, 4 éve, 4 évesen érkezett hozzánk 40e km-rel. Kapott tempomatot, tolató radart, első-hátsó menetkamerát, tárolós könyöktámaszt, csomagtér rolót világítással, 7 collos android fejegységet kormány vezérlővel, multifunkciós órát a széles visszapillantó alá, OBDLink MX Wifi olvasót és egy régi mobilból állandó Canion kijelzőt, 4 évszakos gumikat, kis optikai tuningot azzal, hogy az elődjével, egy C-Zeróval elcserélte egyes idomait, hogy a fekete domináljon a megjelenésében. De van benne telefon tartó töltőkábellel, kormányomb a kényelemért, LED fényszórók és tompított fény, sőt, a pótféklámpa és a ködlámpa kivételével mindenütt LED-ek világítanak. Van hozzá utcai és két otthoni töltő - a gyári 10A mellé (8 órás) egy 16A-es (5 órás töltéshez) és végül idén télen megleptük egy Webasto dízelfűtéssel - utána egy töltéssel és 6 dl gázolajjal elment 100 km-t és nem fagyoskodtunk többet a 23 fokos szalonban: -) Volt egy kisebb lökhárító sérülése, ami meglátszik a biztosítási előzményekben és egy kicsit a bal fenekén is, de szerencsére csak műanyagot ért. Első perctől vezetem a töltések során felvett kWh-kat és a futást. Havi átlag 820, összesen 38 ezer kilométer alatt 5 349 kWh-t gurultunk ki belőle és ez - köszönhetően a munkahelyi ingyenes töltésnek - 87e forintunkba került. Ugyanezért benzinben 1,2M-t fizettünk volna. Az akku degradációtól féltem, de kezelhető: 2019 szeptember elején 84,8%-os volt, most július elején 75,2% - azaz 8 évesen még jobb az aksija, mint a 2011-es C-Zerónknak érkezéskor 5 évesen volt (73%) és amitől 7 évesen 68%-kal, váltunk meg - de azt is nagyon szerettük. Tojással a talp alatt a 100 km is megvan, de jólesik néha bűnözni és jól kigyorsítani a zöld lámpámál - és adja: -) Szóval mire minden belekerült, a párom beleszeretett egy Kia PHEV-be, ami pont a mi napi 50 km-es munkába járásunkra való és megvette nekem - így mostantól te élvezheted ezt a kis golyót. Minden plusz cuccot, meg még egy csomó fel nem soroltat adok hozzá: -)