Elkelt

Nissan Leaf 2 2020

Feltöltve: március 22, 2024
Jármű adatai
Állapot Használtautó
Jelleg Személy
Üzemanyag Elektromos
Akku állapota 95 %
Akkuméret 40 kWh
WLTP hatótáv 270 km
Autópályán 167 km
Évjárat 2 020
Km óra állás 40 000 km
Meghajtás Elsőkerék
Külső szín Fehér
Fényezés Gyöngyház
Beltér színe Fekete
AC töltés 7 kW
AC csatlakozó Type2
DC töltés 50 kW
DC csatlakozó CHAdeMO
Forgalomban N/A
Hirdetés száma 19079
Alvázszám SJNFAAZE1U0110627
Tulajdonságok
  • Egyzónás Klíma
  • Hőszivattyú
  • Fűtött első ülések
  • Fűtött hátső ülések
  • Kormányfűtés
  • Fűthető külső tükrök
  • Autóból időzíthető fűtés
  • Applikációval vezérelhető hűtés-fűtés
  • Sebességtartó
  • Aktív távolságtartó
  • Sávelhagyás figyelő
  • Automata sávtartó
  • Tábla-felismerő funkció
  • Guminyomás-ellenőrző rendszer
  • Holttér-figyelő rendszer
  • Első légzsákok
  • Több mint 2 légzsák
  • Full LED első lámpák
  • Fényszóró asszisztens
  • Első ködlámpa
  • Parkolóradar elöl
  • Parkolóradar hátul
  • Tolatókamera
  • Visszagurulás-gátló
  • Bluetooth kihangosító
  • Mobiltelefonos applikáció
  • Elektromos ablakok elöl és hátul
  • Elektromosan állítható külső tükrök
  • Sötétített üvegek
  • FM rádió
  • Bluetooth zene lejátszás
  • USB csatlakozó
  • Beépített GPS navigáció
  • Android Auto támogatás
  • Apple Carplay támogatás
Hirdető jegyzetei

2020 decemberi N-Connecta felszereltségű Leaf eladó, akinek nem barátságos a Tekna felszereltség bőrülése és a csomagtartóban több helyet szeretne, hisz nincs útban a mélynyomó, ez a tökéletesen felextrázott választás. 


N-Connecta felszereltségen felüli extrák:

-       Gyöngyházfehér fényezés

-       LED fényszórók

-       LED ködlámpák

-       ProPILOT vezetéstámogató rendszer

-       LED lábtér világítás (2023 februárban márkaszervizben beszerelt gyári elem)

-       Cápauszony antenna (2023 februárban márkaszervizben beszerelt gyári elem)

-       Gyári gumiszőnyegek (2023 februári)

-       Gyári gumi csomagtartótálca (2023 februári)

-       LED izzókra cserélve az indexlámpák, a rendszámtábla és az utastérvilágítás

-       Gyári pótkeréktartó és még sosem használt gyári mankókerék a csomagtartó alatt


4db gyári 17”-os alufelnin 215/50 R17 méretű kiváló állapotú nyári Goodyear EfficientGrip Performance Electric Drive gumikkal.


A 2020-as modellévben 7” helyett már a nagyobb felbontású 8”-os kijelzővel szerelt és a középkonzol hátulján 2db USB aljzat is helyet kapott.


Az autó teljesen leinformálva hazai használtautó kereskedésből egy olaszországi flotta beszerzésből származik, 2023 januárjában vásároltam.

A Duna Autó Nissan-nál teljeskörű állapotfelmérésen esett át, mindent rendben találtak, melyről a mérési adatlapok rendelkezésre állnak. Az akkumulátora vásárláskor 98% -os volt, a jelenlegi kötelező szervizen 95% -ot mértek, az autó napi használatban van, kisebb takarítás után a beltér mondhatni újszerű állapotú, a mai napig olykor még az új illat is megcsap.

Az autó gyári garanciáihoz 2023 és 2024 januárban a Duna Autó Nissan-nál az éves kötelező szervizek elvégezve, szervizkönyvbe bepecsételve.


Az első éves szervizről nincs pecsét, azonban az olasz márkakereskedéstől a hozzá kapcsolódó alkatrész bizonylat beszerzésre került. Duna Autó Nissan-nal egyeztettem, hogy egy esetleges garanciális ügylet folyamán, ha szükséges ezzel bizonyítható az importőr felé az első éves szerviz. A további folytonosság miatt érdemes minden januárban a kötelező szervizt márkaszervizben elvégezni és pecsételni.


Az alábbi gyártói garanciák vonatkoznak az autóra:


  • 3 év vagy 100 000 km a hagyományos autó alkatrészekre – 2023 decemberig – már lejárt
  • 5 év vagy 100 000 km az elektromos autó alkatrészekre – 2025 decemberig – még érvényben
  • 8 év vagy 160 000 km kapacitás- garancia az akkumulátorra – 2028 decemberig – még érvényben


Az autóra a következő kötelező szervizig (2025.01.23.-ig) európai Nissan assistance szolgáltatás vonatkozik.


Az első lökhárító éleinél pár kisebb fényezési sérülés látható, a kialakításánál fogva ennél az elemnél a kavicsfelverődések könnyebben nyomot hagynak. Túlnyúlása miatt parkoláskor pedig a padkára nagyon oda kell figyelni, jobb alsó élénél ebből adódott egy kisebb horzsolás.


A gépháztetőn kavicsfelverődés miatt egy pici fényezési sérülés keletkezett.


A meghirdetés oka, hogy az elővárosi rohangáláson felül hosszabb utak is képbe kerültek nálam, így egy 60 kWh körüli akkukapacitású autóra váltás vált szükségessé.


Megtekinthető és kipróbálható Budaörs környékén előre egyeztetett időpontban.